Katagori: , , , ,

Nostalji - Sıdıka

dizi nostalji sidika sizinicin sosyalmedya
Merhaba arkadaşlar bu nostalji yazımda sizlere 97 yıllarının vazgeçilmez televizyon dizisi olan Sıdıka hakkında kısa bilgi vereceğim.

Dizinin başrollerinde olan; Sıdıka SAKA (Hasibe ErenSafiye SAKA (Füsun DemirelZekeriya SAKA (Ali Erkazan) ve Samim SAKA (Hakan Tanfer)
Sıdıka Saka Dünyanın başka ülkelerinde de evinde oturmaktan başka yapacak işi olmayan genç kadınlara “ev kızı” ismiyle tanıtımaktadır. Örgü hırkası ve patiklerinin üzerinde giydiği ev terlikleri; terimlerle süslediği uzun, iğneli, hoşa gitmez cümleleri vardır Sonra, ülkemin hemen her yerini kaplayan ama yinede “kenar” sıfatıyla nitelendirilmekten kurtulamamış mahallelerden birinde oturmaktadır. Telefon sapığı ve belalısının adı da “Kenar” dır ayrıca. Sürekli olarak 'ocakta yemeği olan' komşuları vardır. Tek derdi erkek olan komşu kızları vardır ve Sıdıka bu tip kızlardan pek haz etmemektedir. Abisi futbol düşkünü bıçkın Türk delikanlısı, babası namus düşkünü bir akşamcı, annesi ise terliğini silah olarak kullanabilen tam bir Türk kadınıdır. Sıdıka’nın içinde yaşadığı dünya, evdeki akvaryumun içinde yaşayan balıkların dünyasına benzemektedir. İşin kötü yanı Sıdıka bunun farkındadır.

Yalçın Güler

Yazar & Programcı

Ben Ayşegül Eren. Aksaray Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı Bölümünde okuyorum. Bölümümden çok memnunum. Gelecekte de bilgisayar ile ilgili işler yapmak istiyorum. Uzun zamandır da ekşi sözlükte yazarlık yapıyorum.

6 Yorum yapıldı.:

  1. çok iyi hatırlıyorum hatta izlemek için beklerim bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben denk gelirse izlerdim . ama özetlerine de bakardım daha sonra :D

      Sil
  2. Vay be yılların filmiydi :) Severek izlerdim. Çok iyi oldu bu ya eskiyi hatırladım şimdi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim izlemezdi ki. Blogumuzun ama o zaten eskileri hatırlatmak ;) her zaman beklerim...

      Sil

 

Önerdiğim Siteler:

  • Copyright © Nostalji Rüzgarı™ 2014 - 2016 Tüm Hakları Saklıdır
    Tema Tasarım Kodlama .