Katagori: , , ,

Nostalji - Temel Reis :))

nostalji sizinicin sosyalmedya temelreis

Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere yine favori bir çizgi film anlatacağım :))..

Çocukluğumuzun efsane denizcisiydi. Sevgilisi Safinaz’la bir türlü evlenmediler, yüzyıllarca nişanlı kaldılar. Safinaz fasülye sırığı gibiydi, ölçüleri 40-40-40 tı. Bu Safinaz pek ayran gönüllüydü, kendisine yan bakan, çiçek veren her herifin peşinden gider, kollarına atlar, sonra başı sıkışınca Temeeel diye bağırırdı. Temel Reis bir kutu ıspanak yiyince pazıları kocaman şişerdi. Sonra da Safinaz’ı öpmeye çalışan adamı döver .Bir nesil bu Temel yüzünden “ıspanak ye, ıspanakta demir vardır, güçlenirsin çocuğum” lafını dinlemiş, zorla ıspanak yemiştir. O yüzden bizim kuşak ıspanaktan nefret eder. Bu kötü adamların en meşhuru Kabasakal’dı.

Yalçın Güler

Yazar & Programcı

Ben Ayşegül Eren. Aksaray Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı Bölümünde okuyorum. Bölümümden çok memnunum. Gelecekte de bilgisayar ile ilgili işler yapmak istiyorum. Uzun zamandır da ekşi sözlükte yazarlık yapıyorum.

5 Yorum yapıldı.:

  1. Küçükken Ispanağı sevmezdim şimdi de sevmiyorum. :) Ataride oyunu vardı Temel koşuyor ıspanağı yiyor diğer adamı dövüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :DD ıspanak güzel yemektir yaww :) ama ben hatırlamıyorum oyunu ?

      Sil
  2. Çocukluğumun kahramanı :)

    YanıtlaSil

 

Önerdiğim Siteler:

  • Copyright © Nostalji Rüzgarı™ 2014 - 2016 Tüm Hakları Saklıdır
    Tema Tasarım Kodlama .