Katagori: , , ,

Nostalji - Meybuz :)

meybuz nostalji sizinicin sosyalmedya
Merhaba arkadaşlar sizlere bu nostalji yazımda Meybuzdan bahsedeceğim. Tabii ki yeni nesil bilmez :) Çok iyi hatırlıyorum yaz tatili ilk okulda felan 25 kuruştu meybuz çeşit çeşit olurdu. Portokal'lı şeftali'li kivi'li vişne'li elma'lı vb gider hep alırdık hergün ez az 3 tane :)). Ben hep portakal'lı ve şeftali'li arada sırada da vişne'li alırdım. :) Güzel günlerdi bee. Yala yala bitmez di o plastik bardaklarda :). Sonra o buzu çıkartıp en alt tarafını suyunu iyice emerdik dilimizde tabii o meybuzun renginde olurdu :) . Dün annem ayıptır söylemesi vişne kompostosu yapacaktı nerden aklıma geldiyse vallaha ondan da iyi meybuz olur haa dedim. Plastik bardak getir dedi hemen  2 tane aldım dolaptan koydum bardaklara iyice donmasınıı bekledim ve gece 1 tanesini çıkardım keyifle yedim :) Neyse fazla uzatmadan burda bitiriyim daha da canınız çekmesin :)) 

Yalçın Güler

Yazar & Programcı

Ben Ayşegül Eren. Aksaray Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı Bölümünde okuyorum. Bölümümden çok memnunum. Gelecekte de bilgisayar ile ilgili işler yapmak istiyorum. Uzun zamandır da ekşi sözlükte yazarlık yapıyorum.

14 Yorum yapıldı.:

  1. Acaba satılıyor mudur daha,ben fazla hatırlamıyorum ama böyle bişeyler vardı buzlu meyve gibi.

    YanıtlaSil
  2. Hayla evde meyve suyu ıle yapıyorum ;D

    YanıtlaSil
  3. Bizim burada hayla var .d.d

    YanıtlaSil
  4. @İsmail Cem Karakurt kardeşim sanmıyorum ama belki bazı yerlerde vardır :D

    YanıtlaSil
  5. @E,Guler kardeşim senle aynı kafadanız demek ki çok iyi oluyor vallaha ev hali :DD

    YanıtlaSil
  6. @good16 orası neresi yaa gelelim bizde vallaha

    YanıtlaSil
  7. Oo :D Şimdiki nesil derken ayıp etmişsin. Bizim bakkalda böyle bardaklarla dediğin gibi elmalı vişneli portakallı limonlu herçeşit yapıyolar. Yala yala bitmiyo bütün okul harçlığımı buna yatırıyorum ben :D Sen kalkmış bize uzaylı diyosun. Canım çekti bak buzlukta var yiyim 1-2 tane :D Gelin buraya ısmarlıyım. İstanbul - Eyüp :D 25 krş burda hayat 1990 :D

    YanıtlaSil
  8. @Behice Uçar :DD. yok canım estagfurullah ben uzaylı felan demedim :) . Banada göndersene 20 - 30 tane ne olur :(((

    YanıtlaSil
  9. Offf Ne Yerdik Lan Meybuzu

    YanıtlaSil
  10. @Furkan Yurdakul vallaha yaaa süper olurdu gizli gizli felan evdekiler görmesin diye :)))

    YanıtlaSil
  11. Offf ne kadar güzeldi tadı.Hasta olmasam yerdim şimdi.Satılıyor

    YanıtlaSil
  12. ya arkadaş bi bizim burda mı satılmıyor anlamadım ki yaa insan bari bi kaç koli gönderir hayrına yaa :)

    YanıtlaSil
  13. Antalyanın turistik bölgelerinde buzlama diye satıyorlar meybuz dediğinizde bu galiba ?

    YanıtlaSil
  14. @Murat abi vallaha buzlama da neymiş çocukluğun vazgeçilmezi meybuz o :)

    YanıtlaSil

 

Önerdiğim Siteler:

  • Copyright © Nostalji Rüzgarı™ 2014 - 2016 Tüm Hakları Saklıdır
    Tema Tasarım Kodlama .